erwinannemie.reismee.nl

We zijn onderweg!

Ondanks alle goede voorbereidingen was het vanochtend toch nog "even aanpoten".
Alles lag weliswaar al klaar, maar hoe ga je dan een goede verdeling maken? En gaat het wel of niet allemaal passen?
Gelukkig pas het allemaal royaal. Alle koffers blijven ruim onder het maximaal toegestane gewicht, dus er is ook nog genoeg plek voor souvenirs

Geheel volgens planning (wat toch ook wel redelijk uniek is, als wij op vakantie gaan) hebben we om 12.17 uur de trein richting het vliegveld, samen met onze professionele uitzwaaister...
En zelfs de NS is ons gunstig gezind vandaag, want we komen ook maar met twee minuten vertraging aan op Schiphol.

Op Schiphol worden we netjes opgehaald door de charter service van het hotel, die ons naar het Chariot Hotel in Aalsmeer brengt.
Hier slapen we vannacht, in een heel groot bed in een hele grote kamer, zodat we morgen enigszins op ons gemak kunnen inchecken op het vliegveld.

We drinken een kop koffie, doen een middagdutje (we hebben niet voor niks vakantie...) en genieten van een heerlijk diner in het restaurant bij het hotel.

De lat ligt al hoog voor de rest van de reis...

Vanavond lekker op tijd naar bed, alvast een beetje voorslapen.

Bjorn

Heerlijk. Geniet er lekker van!

Harry

Top, so far so good, heel veel plezier

Mam

Wat een heerlijkheid om dit samen met jullie te mogen beleven.

Heleen

Ik vind het nu al leuk om jullie te volgen!! Geniet ervan en spammen maar!! :)

Asje

Hopelijk goed kunnen slapen en fit voor de reis! Veel plezier 😘

Betsy

Wij wensen jullie samen een onvergetelijke vakantie toe.
Geniet ervan!
En leuk dat wij mee kunnen genieten.

Carlo en Patricia

Veel Plezier, en we zijn heel benieuwd naar jullie belevenissen tijdens deze mooie reis. Geniet ervan, het is jullie van harte gegund.

groetjes van ons.

Marcel en Gerda

Goede reis naar the other side en geniet! We lezen graag jullie belevenissen.

Marc

Veel plezier met jullie reis. Geniet ervan.
Groetjes oet Gelaen

Diana

Eindelijk is het zo ver ze zijn op reis, in mijn beleving waren jullie al 1 maand eerder op pad. Ik wens jullie zoveel plezier dat het niet op kan 👋👋👋