erwinannemie.reismee.nl

Bijna....

En ineens gaat het echt super snel...
Waar we eerst nog aftelden in maanden en weken, is het nu nog maar een kwestie van een paar dagen.
En het is niet te geloven, maar eigenlijk zijn we er ook wel gewoon klaar voor. Dit jaar (nog) geen inpak stress. Wat aan de ene kant voor heel veel rust zorgt (we zijn nog nooit zo vroeg klaar geweest voor een vakantie), maar van de andere kant ook wel voor onrust zorgt (hebben we dan ook echt alles klaarliggen en geregeld??)
Maar de map met reserveringen en routes is klaar, er zijn nog een paar extra excursies geboekt, de was is gedaan (en droog...), alle papieren zijn in orde, we hebben gezellige afscheidsetentjes, -cadeautjes, -kaartjes en lieve knuffels gehad (het lijkt soms wel of we gaan emigreren), alle elektronica is of wordt opgeladen, de ijskast is ver leeg, en de spoedcursus "fotograferen met je smartphone" is afgerond. Voor mij geen geheimen meer met filters, HDR instelling, timelapse en flatlay sfeerfoto's...
Waarschijnlijk gaan we daar tijdens de reis he-le-maal niks mee doen, maar het klinkt wel leuk...

Een aantal van jullie heeft gevraagd om de route ook op de site te zetten.
Deze is al terug te vinden bij de kaart. Maar omdat het zo leuk is, zal ik hem hieronder ook nog een keer vermelden.

- We beginnen met een voorovernachting in Aalsmeer.
- Donderdag vertrekken we richting Auckland, met een lange tussenstop (17 uur) in Singapore.
- Zaterdagmiddag (lokale tijd) landen we in Auckland, dan is het in Nederland nog midden in de nacht.
- Vervolgens gaan we dan naar:
Rotorua, Napier, New Plymouth, Wellington, Abel Tasman National Park, Greymouth, Franz Josef, Makarora, Te Anau, Doubtful Sound, Dunedin, Lake Tekapo, Waipara Valley en Christchurch.
- En vanuit Christchurch vliegen we dan, ook weer via Singapore, terug naar Schiphol.

Nog maar twee nachtjes slapen!!

Mam

Best spannend, maar heb volste vertrouwen dat jullie enorm gaan genieten en dat wij als achterblijvers gaan genieten van jullie verhalen.

Diana

Vreselijk spannend maar een heel erg mooi vooruitzicht. Genieten hoor