erwinannemie.reismee.nl

Wereldrecord Haka (29 september)

De afgelopen tijd heb ik zo nu en dan alle sites van de stadions bekeken waar we een beetje in de buurt komen, in de hoop dat we daar een rugby of cricket wedstrijd zouden kunnen gaan kijken, met natuurlijk zo'n beroemde Haka vooraf.

Helaas lijkt ons dat niet gegund te zijn. Maar ik kwam wel iets anders interessants tegen.

Aanstaande zondag (29 september) staat in het Eden Park bij Auckland, een Haka gepland door 10.000 mensen. Hiermee moet het wereldrecord verbroken gaan worden dat nu op 4.028 mensen staat en notabene in Frankrijk is gevestigd. Dat kan natuurlijk niet...

Voor ons ook helaas twee weken te vroeg om er zelf bij te kunnen zijn. Maar ik zag dat je via de site wel digitaal mee kunt kijken.
En dat wilde ik toch even met jullie delen, voor het geval er nog meer mensen zijn die dat heel bijzonder, indrukwekkend en leuk vinden om te zien.

Dit is de site:
wereldrecord Haka

Let wel op met het tijdsverschil!!
En volgens mij moet je je wel vantevoren aanmelden voor de livestream (via Teams).

Veel plezier! Of slaap lekker als je zondag liever uitslaapt...


PS. Het gaat nu echt snel... Over twee weken zijn we al daar...

Reacties

Reacties

Harry

Goh, interessant, zal wel midden in de nacht zijn voor ons🤪

Mam

Dat is dan toch maandagmorgen bij ons of heb ik het nu toch mis

Annemie Sturtz

Nee, Nieuw-Zeeland loopt voor.
En als ik het goed begrepen heb, is dat vanaf dit weekend 11 uur.
Dus als het daar zondagavond 19.00 uur is, is het hier zondagochtend 08.00 uur.

Diana Hensen

Goedemorgen als ik goed begrepen je heb zijn jullie aan het wakker worden. Nou een hele goedemorgen “Pluk de dag”en genieten dan. Liefs uit Maasbracht Diana

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!