erwinannemie.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

• Hallo en welkom op onze nieuwe reispagina.

Na verschillende (wanhoops)pogingen om in te kunnen loggen op onze oorspronkelijke pagina (erwinenannemie.reismee.nl), hebben we het opgegeven en zijn we maar een nieuwe gestart.

Een nieuwe site, voor een nieuwe reis, waar we ongelofelijk veel zin in hebben.
    En leuk dat jullie (weer) met ons meereizen!!

We gaan een rondreis maken door Nieuw-Zeeland, waarbij we zowel het Noordereiland als het Zuidereiland zullen bezoeken.
    De reis is samengesteld door TravelEssence, een reisbureau dat gespecialiseerd is in Nieuw-Zeeland en dat ook veel contacten heeft met de locals in Nieuw-Zeeland.
    We hebben dus niet alleen een mooie route (denken we), maar we verblijven voornamelijk bij kleinschalige en bijzondere slaapplaatsen en hebben een aantal mooie excursies op de planning staan.
    We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden. We doen alleen geen beloftes dat dit dagelijks zal zijn of volgens een vast patroon. Want er zullen ongetwijfeld momenten zijn dat we ook geen internet of überhaupt mobiel bereik zullen hebben.
    En stiekem kijken we daar ook al naar uit...

Groetjes,
    Erwin en Annemie

PS. Mocht je op deze site terecht zijn gekomen, omdat wij je de link hebben doorgestuurd, en niet omdat je al (verplicht) bent ingeschreven voor onze mailinglijst, dan kun je jezelf hiernaast/hieronder ook inschrijven voor die mailinglijst. Dan krijg je automatisch een melding zodra wij een nieuw verhaal gepost hebben...

• En mocht je geen zin hebben in lange verhalen, dan kun je ons ook alleen op Polarsteps volgen. Daar zullen we onze "steps" ook op blijven vastleggen, maar dan waarschijnlijk alleen met enkele losse foto's.

Mam

Dat gast een mooie reis worden. Ik kijk uit naar jullie verhalen over de belevenissen. Geniet nu nog maar van voorpret voordat echte plezier gaat beginnen.

Dennis

De combinatie van de big smiles en de kleurrijke collectie aan theepotten maakt deze foto alleen nog maar leuker! Ga lekker die theepotten missen en genieten van jullie avontuur!

Mariëlla

Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie belevenissen zo ver weg.

Diana

Wat fijn dat ik de reis met jullie mag delen wens jullie een hele mooie reis en ik ga er van genieten.❤️❤️

Heleen

Wens jullie alvast een hele mooie reis!! Ga jullie zeker volgen!
Geniet ervan!